Friday, November 5, 2010

Bulan Peperiksaan


Assalamualaikum

Bertemu lagi dalam satu lagu entry yang sempat dimuatkan. Maklumlah, saya tidaklah aktif sangat menulis blog. Ada waktu terluang tu, saya masukkan lah apa-apa yang patut.

November tahun ni memang sibuk. Saya akan menghadapi 3 kertas peperiksaan Master dan pembentangan Penilaian Tahap Kecekapan (PTK). Tarikh exam master dekat-dekat pula, 9, 12 dan 21. PTK pula 30. Nampak gayanya hampir setiap malamlah tak tidur. Nasib lah ada isteri yang sedia menemani sambil-sambil lipat kain dan layan Fakebook! Haha

Object-oriented, software engine dan Research Method, hmm semuanya boleh tahan susahnya. Tak tahulah apa nak mengarut nanti. Walaupun bertaraf Master, jawapan pun tak boleh melalut jauh sangat kerana masih terikat dengan skema dan piawainya. Pendek kata, selagi belum tutup mata ..baca3x (tiru Labu)

PTK ni pun satu hal, bulan ni jugaklah nak take part, tunggulah hujung bulan depan ke. Siapa sangka di awal tahun, saya dan famili plan nak ke Langkawi bulan ni, nampakya terpaksa tangguhla. Sorry ye sayang, but still we ll be there!

Amanda and adik pegi main jauh2 ye, abah nak study..huhu

No comments: