Thursday, June 3, 2010

My Hari Keluarga

Sejak kerja di KTT sehinggalah UPSI, setiap tahun mesti ada Family Day. Acara ni macam dah menjadi kemestian walau ekonomi mencanak atau merudum. Sesetengahnya membawaku dan family ke tempat percutian tertentu untuk julung kali. Biasalah, ada yang menyeronokkan, tak kurang juga yang boooring.

Tahun ni kami ke Port Dickson dan menginap di Glory Beach Resort. Agak lega jugakla kerana pada awalnya kelab hanya rancang nak buat di Kalumpang Resort sebab xde bajet!! Kalumpang tu 10 km je dari UPSI, hari-hari pun boleh pergi! Tapi nasible setelah dah +-x/, kelab dapatlah meng'ajas'nya ke PD.

Bilik hotel memang nice, tapi pantainya kurang sikit je dari HAMPEH..! Mungkin locationnya yang agak dekat dengan pelantar or smthg. Makan malam pun so so je la, adalah BBQ, nasi goreng, mee, spagetti tapi sekurang-kurangnya kami semua ckup makan dan yang paling penting HAPPY:)

Namun tak tau mana silapnya acara FD kali ni macam agak kurang gempak. Tak teratur dan kurang elemen gelak-gelak. Mungkin inilah bezanya antara kita sub kan permainan FD pada hotel atau resort dengan kita arrange sendiri. Anyway, Kelab ICT dah melakukan yang terbaik. At least kita masih mampu mengadakan FD kerana banyak juga jabatan2 lain di UPSI yang belum pernah ada hari suka-suka sebegini atau hanya mengadakannya 3 tahun sekali!!

Manda yang seronok dalam air..
Adik yang sangat hencem..
Mama yang cute bangat!
Manda main pasir dengan Abah..
Bye Bye



No comments: